17 Ocak 2014 Cuma

Başlığını sen koy...

Tarih : 10 Haziran

Gittiğinde yazmıştım bu son yazıyı gözyaşlarımla birlikte...

Şimdi buruk bir sevinçle dönüşüne yazıyorum. Hasretimin bitmesine yazıyorum ama  sen benim olmadıkça gitmişsin gitmemişsin yada dönmüşsün fark etmiyor benim için...

Sen gittiğin zaman benim hayatımda mevsimler yer değiştirdi. Sen uzak diyarlara gittiğin zaman hatırlıyorum haziran ayıydı.Ama bana sor o ayı. Seninle birlikte gitmişti o güzel yaz günleri.Bana sonbahar gibi geliyordu.Bir ağacın yaprakları gibi sarardım,soldum...Son bir güç ve umutla tutunmaya çalışıyorum o dallara.
Senin gidişinle yer değiştiren mevsimler dönüşünle acaba geri mi gelicekti ki ?


Tarih: 20 Eylül


Dönüşünle rüzgar çarpmıştı bana
O gözlerin, bakışların kafamı karıştırdı düşünemiyordum artık
O masmavi gözlerle bana bakan sen miydin ?
Yoksa kafamda kurduğum hayallerden bir tanesi miydi bu da...
Yokluğunda, seni beklerken küflendi kalbim
Bu kalbin sana ait olan kalbin ilaçı dönmüş müydü ?
Gücün varsa gel kurtar bu azapdan.Yoksa, yoksa bırak.
Tutunacak ne dalım kaldı, sararacak ne yaprağım...
Bu kalbe ilaçın yoksa git. Karışsın benim için mevsimler
Sensizlikle savaşırım ve binlerce kez yenilir bu kalp.
Bu kalbe ilacın yoksa Git! Git Git(me)...

Mevsim rüzgarları ne zaman eserse essin ben kendime geldim.Anladım ki sen ve ben hiç olmayacağız.  Alıştım yokluğunu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder