19 Ocak 2014 Pazar

Sizce sabahın 6 sında hoşlandığın insanla konuşmak nasıl bir duygu ?

Koşuyorum onun arkasından mı? Bilmiyorum o kim mi sabahın 6 sonda konuştuğum insan.Önemli mi ki benim için evet tabiki onu istiyorken ondan hoşlanıyorken önemli sabahın bu saatinde konuşmak bir onurdur.
Havalar aydınlansa onunla konuşurken keşke beraber izlesek güneşin doğusunu tam güneş doğarken dudaklarımız birbirine deyip yeni bir dünya oluşsa.O dünya da sadece ikimiz. Ben ona ne kadar tuhaf insansın  desem.O da bana ne tuhaflığımı gördün dese. Günlerimiz eğlenceli güzel sadece ikimiz ellerimiz ve kalplerimiz olsa...

Gözümü kapatıp düşünüyorum herşeyi söylesem. Sadece seni istiyorum desem ve hep onu istesem ölene kadar.Ne var ki bunda aslında çok normal bir şey. Herkesin isteyeceği ve ulaşabileceği bir şey.

Not: Sadece içimdeki duyguları ona aktaramadığım için buraya aktarak iyi geliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder