19 Ekim 2015 Pazartesi

Sadece o gözlere ben bakmak istedim her daim o şansım var mıydı? Bilmiyorum. İçimde cevabı olmayan bir çok soru var. Ona sormaya korkuyorum onu kaybetmekten korkuyorum. Korkuların  incilmekten başka  bir cevabı olmadı benim hayatımda.Seneler boyu hayatımda olmasını istediğim birisiydi. Hayatımda birden yükseldi anlamsızca.Bir insanın hayatında hızlıca yükselen birisi ona üzüntü vermekten başka ne işe yarar ki? Galiba benim hayatımda birisini unutamamak lanetlenmek gibi bir şeydi. 
Onunla senerler geçsin istedim.Aramızdaki herşeyi sen bil ben bilim istedim. Fazla şey istemedim.Sadece o benim olduğun kadar dostlarının,dostlarının olduğun kadar benim olmasını istedim.Ona sarılıp ağlamak istedim. Güzel günlerimizi evimizde bir şise şarap ve pijamalarımızla kutlamak istedim. Ya da bazen dostlarla ucuz bira içerek... Sabah kalktığımızda kahvaltıyı hazırlarken bana söylenmeni istedim. Hava soğuk olduğu  zaman sen ben ve yorganımız olsun istedim.Zaman su gibi akıp giderken,herşey yaşanmış bir hayatımız olmasını istedim.Herşeye rağmen hiç bıkmamalıyız birbirimizden.Mutluda olsa,kötüde olsa,yaşadığımız günler bizim günlerimiz olmasını istedim.Kavgasız  her sabah cinayetle uyanılmayan bir yerde yaşamak istedim seninle senin ve benden başka kimsenin sesi olamayan yerlere gitmeliyiz.Geceleri balkonda denizi seyrederken sandalyelerimizde sallanmalıyız ve kahvemizi içerken geçmişteki hareketli günlerimizi anımsayıp yüzümüzde güzel bir tebessüm olmasını istedim. Beni öyle sevmeni istedim ki...                            Birgün bu hayatı bırakıp giderken sadece mutluluk olmalı yüzümüzde Birbirimiz sevmenin gururu olmalı “HERŞEYDE”…..
Sadece seninle bunları yapmak istedim. Aslında çok yakınımdasın istediğim zaman sana dokunabiliyorum. Ama bir o kadar da uzaksın bana. O baktığım yıldızlarda her gün seni görüyordum. Şimdi korkuyorum bakmaya senin gibi onlarda giderse ya...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder